Fredag den 13

Jag ställde min jävla klocka på 09.00 för att inte sova bort hela förmiddagen men vaknar då istället 07.20 av att mina grannar snett ovanför börjar spela Guitar Hero på fucking högsta volym med troligtvis en vääldigt stor bas..

Så jag slängde nyss iväg ett mail till Erik och berätta.. Jag är inte den som inte har gett dom chanser.. detta är mitt första mail.. och då har "stug-folket" festat princip 5 dagar i veckan sen dem kom.. Det är nämligen så att de som jobbar med stugorna har typ max 50% arbete.. vilket vill säga att dom är här för att festa, åka bräda/skidor och ha kul och inte behöva jobba något alls precis, då t.om vissa av dem säger ifrån och byter bort de ända jobbtider dem får..

Det är inte första gången de får en varning. Och jag förstår ju mer och mer varför vi hotelljobbare vill bli av med alla dessa små 19-21 åriga parasiter... Tänk er en hel drös med ungdomar som dagarna i ända festar och spelar musik, drar till sälen för att fylla upp hela garderoberna med alkohol och pappa betalar deras hyror.

Inte ens då hade jag betett mig som dem! Alla är ungdomar någongång, men lite självdiciplin har väl ingen dött av!?..

Nej men fucking jävla godmorgon på er. Nu fick jag svar från chefen och ska svara på det! Gillar att jag började mailet med "Gaaah Erik!!" ..

Jag slängde även iväg ett litet snällt inlägg i gruppen och frågade....
Kommentarer
Postat av: Zandra

God morgon BF ;)

2012-01-13 @ 11:59:34
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0