Godmorgon!

Man skulle kunna tro att jag alltid är ledig, men nej nej.. haha.. fick bara schemat för denna vecka helt annorlunda.. Hade jag varit lite snabbtänk och vi kanske inte fått schemat på torsdagen för denna vecka så hade jag troligtvis varit hemma nu på lite besök.. eftersom jag var ledig fre-lör och sen bara jobbade 5h igår och är ledig idag och imorgon. Hade fått 5 dagar hemma vilket hade varit riktigt skönt! Men nee så blev det ine denna gång!

Snart ska jag även ta tag i snowboradåkandet ordentligt.. Knäcker mig lite att jag inte kommit ut än, men ja jobbet går ju före allt! Och sen är det riktigt mycket skador bland det anställda faktiskt.. både ben, handleder och nyckelben som brutits av och fått sprickor i sig...  Vafan kan dom inte åka eller? ;) haha nej jag ska väl inte säga något som fortfarande har spricka i axelkulan som tydligen iiiinte vill läka efter en liten snowboard olycka några år sedan!

Såhär fint såg det ut här utanför fönstret för ca 1 timme sen! :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0