Halsfluss och feber

Jora.. visst slog det ut.. igår låg jag som en död fisk hela dagen så jag ringde Erik och sjukanmälde mig för idag.. jag kände liksom inte efter en hel dag i soffan att gå upp 03.45 för jobb.. men jag får ju betalt ändå fast jag är sjuk, så de syns ju inte på lönespec'en iaf...

Jag har nu gått och hämtat upp lite tvätt hos folk.. Det är nämligen så att redan den 13 januari var heeeeela januarilistan i tvättstugan fullbokad månaden ut.. Som tur var hade jag bokat upp en tid innan dess så jag var snäll och tvättar åt 3 andra pers också!:)

blev överbjuden på lunch hos Ally och Linda idag också. Så var nyss inne och hämtade lite fetaost och purjolök. glädjer mig att jag umgås med folk som kan laga mat! De är så snälla och tar hand om mig, lilla minstingen i gänget som jag är!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch men stumpan då! Krya på dig!!!!!! <3

Btw,tack så mycket och klart jag ska ta med dig dit :D

2012-01-20 @ 19:52:06
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0