jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mig..

- När jag ser på denna underbara serie.. haha..

Jag har gråtit som ett litet barn igen:P kan liksom inte hjälpa det.. de bara kommer!:P haha.. Men nu får det vara nog för inatt.. var verkligen inte planerat att klockan skulle bli såhär mycket. Men svårt att stänga av när man känner att pulsen börjar gå upp för att det är så jääkla spännande.. Jag satt och sa högt för mig själv när ett av de spännande avsnitten slutade att "Fan vad glad jag är att detta inte går på tv så jag hade behövt vänta 1v för nästa!" Då hade jag förlorat kontrollen liksom.. ;)


Men nu ska jag faktiskt seriöst sova. Så gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0