Tårar ...

Både jag, Tanya, Minna och Allyson satt här och käka middag ikväll, sen kom även Linda in ett tag efter.. Vi satt och kollade på ett program där det var en tjej som inte klarade av att äta frukt eller grönsaker. Så de skulle lära henne att kunna börja äta det och så gjorde det andra tester där hon fick hålla i både döda och levande djur..

Ni tror inte på fan att hon fick hålla i en LEVANDE kackerlacka?! Jora det fick hon. Och jag börjar storgråta och lämnar rummet. Alla här börjar asgarva åt mig tills de verkligen insåg hur ledsen jag blev. Visst att jag får panik i verkligeheten när jag ser en, men när de visas på tv.. Shit alltså.. Kändes ju rätt pinsamt för jag kunde ju inte kontrollera det och låtsas att jag inte brydde mig om den.. nej fyfan..

hatar de små djuren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0