Värme, värme, värme, värme.....

Okej jag fryser som en röv och allt jag ber om är bara lite värme.. Skulle inte tveka en sekund på att dra till värmen nu. Det är assss kallt här i Trysil. Man gick från mördar hettan i sommras till ganska varmt hemma till fucking is här. Min resa som redan är bokad känns vääälidgt långt borta just nu, men fan vad jag längtar!

Det hjälper ju heller inte att mega många personer på facebook uppdaterar deras statusar om alla resor i värmen de ska till.. gaah. Spontanresa typ snart någon?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ja jag vet inte om jag tycker dte var så likt :p men man bangar ju inte på Jaken liksom..



Har du bokat resa till Alanya?

2012-01-26 @ 09:00:02
URL: http://nattstad.se/melvan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0