Whoooop!

Fan det var ju en riktigt härlig dag trotts min opepphet imorse!

Pizza beställde vi alla och vi hade en riktig trevlig lunch tillsammans. E tyckte att detta är något som kanske behövs 1 gång i månaden. Inte mig emot!:)

Jag och Minna har haft en bra och lugn dag på jobbet. Inte något stress. Hunnit vara sociala en hel del också, sånt är alltid trevligt!;) När vi slutat hade vi även turen att få plats i en bil direkt klockan 22. Så slapp t.om åka buss hem, lovely!! haha. Blev Audi, iiiinte fel de..jag lös upp som ett barn på julafton när den gled in!;D haha!

Nu är jag faktiskt pepp inför imorgon. Fan va skönt de va att vara tillbaka på jobbet med Minna!:D

 
Om man har några minuter över kan man ju alltid testa åka Spark på -2 ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0