Z

Har ni också någon speciell person i erat liv som betyder något så fruktansvärt mycket och ställer upp i vårt och torrt? Jag har verkligen funnit den personen som skulle simma ut och rädda mig om jag blev utpuddad från ett stup bunden i både ben och armar.. 

Blir alltid så glad när det plingar till på telen och det är min Zandra som skrivit.. Vi pratade på om allt möjligt ikväll, som vanligt. Och sen prata vi även om förr, haha.. Rätt sjukt att vi inte ens klickade med varandra i början men efter nu bara blivigt tajtare och tajtare för varje dag som går. Det finns inga ord som beskriver våran vänskap.

Jag är ingen direkt talare.. Och Zandra vet exakt allt detta redan, hon vet exakt hur jag känner för henne, de har jag redan talat om. Men man kan alltid skriva om det här och hylla en av sina absolut bästa vänner.

Vi har haft riktigt roligt ihop, vi har gett varandra kloka råd när den andre behövt det och vi har stöttat varandra i situationer då vi legat böjda och gråtit.


Kärlek till dig min vän!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Fäller tårar!

Kärlek till dig med!

Älskar dig

2012-01-21 @ 10:34:20
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kan inget annat än att hålla med.. Zandra är en toppenvän!!!

2012-01-22 @ 09:55:00
URL: http://maxedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0