12-07-12

 Ligger i soffan och lyssnar på Ronny och Ragge. Det är fan gamla godingar;) haha! vilken jäääävla barndom;)
 
dagen idag på jobbet har bara gått fint, känns bra att vara tillbaka. Och till Anns lycka travade jag in på produktionen;) haha! Även fast jag hade senvakt som jag bävat mig för gick de väldigt fort, kan berott på de härliga sällskapet av Amanda som jag hade den ihop!:))
 
Min vistelse hemma i Sthlm var iaf bra. Det var även skit trevligt att komma ner och hälsa på släkten i Åtvidaberg. Så synd att jag precis missade familjen Nilsson. Men ja, de får bli en annan gång!:)) Vi ska ju trotts allt fira jul i Åtvid detta år, dock ser det just nu inte ut att bli en jul i Svea.. Så de blir väl...ja... en annan gång..
 
hahah amanda och Minna kom precis hem från en promenad.. jag sa till dem att "fan ni stetchar ju aldrig, era ben kommer snart bli så stela så ni knappt kan böja dem!" Amanda "VA??? Nääää sluta!!!!" jag "Men vadå, klart du blir stel som en pinne om du inte stretchar...!" Amanda "meh shiiiit!"... Nu sitter hon på vårat golv och böjer sin kropp på alla möjliga vis och säger "fan alltså detta måse jag ta tag i nu, de är typ andra gången av alla gånger vi gått som jag stretchar!"
hahahha, kul o se vilken panik A får;D
 
Nuuuu, ska jag kanske käka något.. inte riktigt gjort de än... det var ju trotts allt bara två timmar sen som jag kom från jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0