17.38

En kastrull mindre, sönderbränt ris, brandalarm urdragna och en rökig lägenhet.. haha update från oss i köket;)
 
Vädret idag har verkligen varit fram och tillbaka.. ena stunden har de vräkt ner i regn, andra sekunden sol och man kände värme och sen moln osv.. men som jag har förstått de på facebook så är det likadant hemma också. Fantastiskt hur man nu för tiden bara behöver logga in på FB istället för att kolla nyheterna..haha ;)
 
Det var planer på utgång idag.. men nu är jag inte alls sugen. Sitter i soffan och dricker öl och njuter av min ledighet.. funderar på att fortsätta med det ikväll också! :)) Vi får helt enkelt se vad jag som människa orkar göööra...
 
Det fick iaf följa med en tröja hem idag efter att varit på stan!:) whoop, jättefin är den!:)))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0