Bangar på öl!

Nu för tiden brukar inte jag vara den som bangar på öl.. Tony hörde nyss med mig om jag skulle med honom, Simon och Robin ut och dricka lite öl. Men idag blev det faktiskt ett "nä jag bangar!".. Jag har två dagar kvar att jobba och de är verkligen inte kul att komma bakis till de jobb jag har. De har man gjort och vill aldrig göra om!:P
 
Har annars spenderat min kväll genom att titta på Ica age.. 1an och halva 2an.. Sen tog rastlösheten över.. Bästa av allt är ju faktiskt 1an, den kan jag bara inte slita mig från.. spelar ingen roll hur många ggr jag har sätt den! ;D im just loving it!
 
Ja, klockan är ju faktiskt över tio redan.. Så sängen är de som gäller straxt.. klockan ringer ju tidigt imorgon igen!:))
 
Jag och William från när jag var hemma på besök! ♥
Kommentarer
Postat av: Zandra

Vi måste se 4 tillsammans sen

2012-07-14 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0