död.se

Tror ni att jag fick sova bra den där natten när alla andra gick ut i festa?? Amanda och Minna kom hem redan 00.15, den ena fullare än den andra. Hörde redan i trappan när dem var påväg upp, så då vaknade jag till och de blev tillslut även så att jag var tvungen att gå upp... så kl 02.30 blev de tyst och jag hade 3 timmar kvar att sova.. 02.55 ringer de på dörrklockan och de var bara att hasa sig upp och öppna upp till Ali.. halft död gick jag och la mig igen... Sen någon timme efter vaknar jag när Tony och Simon ramlar in även om dem var väldigt tysta.. Man skulle kunna säga att jag var helt borta och inte fattade ett skit när min telefon ringde.. heeeeelt sjukt trött.. Så både igår och idag har varit helt galna på jobbet... Mitt huvud har inte funkat och de ända jag egentligen gjort på jobbet de senaste dagarna är att gå runt och skratta åt allt och alla.. haha!
 
Men imorgon är jag ledig, sen på onsdag åker jag hem till stockholm!:))) De ska bli skönt att få lite paus här ifrån och komma hem och umgås med familj och vänner. Ser även fram i mot trippen ner till Åtvidaberg och träffa folket där!:)) whoooop!!
 
på återseende!
/Hästen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0