En lista sisådär på morgonkvisten!

Hur bor du: I en vindsvåning på 100kvm.

Brukar du komma i tid: Beror lite på vart jag ska, men gällande jobb är jag alltid i tid.

Hur lång är du: 169cm

Kan du laga mat: Ja de kan jag.

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar just nu som produktions medarbetare på Gate Gourmet.

Vad har du på dig just nu: Linne och mjukisar.

Har du någon fobi: Kackerackor.

Hade du en bra kväll igår: Ja, de var riktigt trevligt.

Vilket är ditt senaste inköp: En jättefin spetts tröja.

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej de har jag inte

Vad hade du sönder senast: Ett glas på jobbet.. I fredags den 13e...

Vem snackade du med senast: face to face så Minna.

Varm favoritdricka: Kaffe

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: Öl

När gjorde du senast något riktigt dumt: I förrgår, men vet ej om det var dumt sådär.. skrämdes ju bara lite.

Saknar du någon just nu: Saknar är fel ord.. Jag tänker att "jag ser fram imot att träffa vissa personer!"

Vad ska man göra för att få dig irriterad: När jag vet att det tex är på ett sätt eller de har sagts en grej, och folk som vet att de också stämmer gör sig löjliga och påstår något annat bara för att jävlas. Då blir jag irriterad på riktigt.

Någon jag stör mig på: Att jag själv ibland är slarvig med att ta tag i saker.

Intressen: Resa och vänner är väl de jag kan komma på..

Senaste person du kramade: Amanda

Senaste person du ringde: Var till min far

Senaste person som ringde dig: Från jobbet

Vad drack du senast: öl igår :P

Vill du ha barn:  Ja det vill jag ha, senare.

Längtar du till din nästa födelsedag: Nää, aldrig gillat att fylla år...

Har rakat dina ben någon gång: Självklart!

Är du sugen på något nu: Vatten.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ska jag verkligen erkänna de?.. 7 kanske.. beroende javisst..

Använder du hudkräm: Då och då..

Attraheras du av män med skägg: Skägg är väl kanske inte så hett, men stubb är.

Micro-pop eller poppa själv: Äter inte popcorn.

Brukar du baka: Ja, det händer. Inte ofta men ibland.

Röstade du i det senaste valet: Nej.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det är jag. Så jäkla glad!

Vilken låt lyssnade du senast på: Svenne Rubins - Folköl och dunkadunka ;)

Har någon annan sovit i din säng inatt: jaa

Vad tycker du är äckligt: småkryp, när folk smaskar

Har du pengar på mobilen: Har abonnemang så ja.

Vilken svordom använder du mest?: Vafan tror jag..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: När jag jobbar 05.15, när jag inte jobbar 10.00.

Var köper du dina matvaror ifrån?: Remi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Haha, är nog både och där!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?:  One word, AUDI.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?:  Ja.

Vad åt du till middag senast?: Ris och kassler i ugn med annanas och purjolök.

Kan du vissla?: Ja

Tittade du på tecknat när du var liten?: Ja, såklart jag gjorde:)

Äger du några popband t-shirts?: popband vettefan men Rolling Stones har jag.

När flög du senast?: Den 10 juli Stockholm - Bergen

Pratar du några andra språk?: Ska väl vara engelska då.

Har du gråtit offentligt?: Ja, det har jag

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: Yes har två tattos jag ska göra!

Vad har du med dig in på bion?: Haha, inte så jätteförtjust i att gå på bio. Alla sitter och prasslar och smaskar...

Vad har du för väder?: Just nu är det soligt.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: Idrott.

När sov du senast på golvet?: Minns inte.

Vilken är din favorit drink?: Rosa pantern

Gillar du din boendesituation?: Jag älskar den. Kommer gråta ihjäl mig när vi skiljs och lämnar älskade Bergen.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: Ca:6-7timmar

Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Det är högsäsong på jobbet så joo, stressigt är det.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: Jo, prata var nog de ända jag gjorde egentligen.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 24 år.

Tror du på liv på andra planeter?: Jo något liv tror jag att de finns.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: Det löser sig på ett eller annat vis!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?: Nej, men skulle vilja testa någon gång.

Tycker du om att krama folk?: Ja, älskarr att kramas!

Äger du en digitalkamera?: Nää, inte längre.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: Tror inte jag blivigt de.. inte vad jag minns..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: Ibland.. beror lite på vem de är och om vad saken gäller.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: Nej, och kommer aldrig någonsin få heller!

Är du mörkrädd?: Ibland, men de är oftast när jag inbillar mig saker..

Tre saker du alltid har med dig?: Mobil, plånbok och busskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0