godmorgon tisdag

Solen lyser här i Bergen och jag blev direkt sugen på att gå ut.. I förrgår kom nämligen första "höst stormen" här till Bergen och i ca två dagar har det bara vräkt ner i regn och blås.. Så nu måste man faktiskt passa på när man kan gå ut utan att bli dygnsur!
 
Igår på min ensamma lediga dag gjorde jag inte ett skit. Satt hemma och kollade på filmer. Filmen "This means war" var faktiskt en riktigt skön film, så se den!:)) Sen började jag kolla på lite dokumentärer som jag fått av Lina. Jag har bara hunnit sätt "Behind Bars" och lite av "A plance for paedophiles".. Riktigt intresanta dokumentärer!
 
Nu ska jag käka frulle och sedan leta upp en adress på eniro så jag hittar till min bank där jag måste göra ett ärende idag! Egentligen skulle jag väl vilja bränna av några avsnitt av Kuzey güney nu när Viki.com äntligen funkar, den gjorde nämligen inte de igår för mig. Men nej, vädret lockar mer!;)
 
Ha en bra dag fint folk!
Kommentarer
Postat av: zandra

Hur kan vädret locka mer än dessa killar?

2012-07-24 @ 16:46:26
URL: http://zandraorneling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0