Onsdag!

sådärja. Nu har man vaknat till liv lite efter gårdagens bravader!
 
Mådde riktigt dåligt imorse och kändes nästan som jag bara ville springa och spy för att få ur mig skiten. Men lite frukost som btw bestod av fattiga riddare som jag åt för första gången.. de ni!;) och en kopp kaffe så piggnade jag på mig!:) Fattiga riddare var faktiskt inte så äckligt som de låter.. haha.. Eller så var bara Andreas väldigt duktig på att göra dem..
 
Nu är minna och tony på jobbet, amanda och Andreas ute så jag tog en dusch, har gjort kaffe och tänkte sätta mig och kolla på Kuzey Güney.. Men nää, nu är internet as segt så de gick ju inte för sig! vad typiskt!
 
På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0