schleeeeet

Vafan är det med norge och all denna fylla..? Igår körde vi igen och där snackar vi karatefylla.. Vi fick nog uppleva de mesta, flygande stolar och allt där till.. Men trotts allt sånt så älskar vi varandra väldigt mycket!
 
Dom ända av oss som kom ut på krogen igår var jag, Minna och Tony.. Tonkiboy var absolut den mest slitna och för en gångs skull var vårat egna lilla mumintroll nyktrast;) Innan allt spåra totalt igår så sa Tony att han väntat på att de ska slå till för mig så han kunde få se mig riktigt full..han har nämligen insätt att jag faktiskt klarar av en hel del! ;) Igår fick han sitt moment när de hände.. Dock var han värre än mig och missade nog de iaf!;) haha.. Men vi hade fan jävligt kul!
 
idag kommer nog alla ligga inne på sina rum, asociala som aldrig förr och bara må dåligt.. Jag sover ju nu inne i Minnas rum och vi ligger och snackar om fall man kanske ska orka dra sig ner till Remi och köpa glass.. De hade inte suttit fel idag..
 
Juuste, vet ni vad vi fick till kvällsmat igår?!.. Vi fick väääärsta gourme maten! Andreas bjöd oss på mat och de blev krabba, hummer och räkor med rom och olika röror till förrätt, potatis i ugn och stekt val till middag, sen jordgubbar och champang till efterrätt! heeelt galet gott allting och vi alla käka som vi inte sätt mat på flera dagar!;D Har aldrig tidigare testat Val.. Men de var faktiskt riktigt gott! :))
 
Nu har jag suttit och hällt i mig massa vatten, funderar på att gå iväg och handla lite frukost.. men troligtvis kommer jag bara lägga mig ner i sängen igen och eventuellt somna om någon timme till.. Risken finns..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0