Sverige

Jaa då var man hemma i Sverige sen några dagar tillbaka. Det har varit riktigt kul att få träffa alla och så. Dock har jag tyvärr inte träffat Amanda som jag såg fram emot mest att göra då hon behöver åka tillbaka till Norge tidigare..:/  så nu får jag inte träffa någon av de två personerna jag verkligen verkligen ville:((
 
Men jag ska inte deppa, life goes on. Jag blev hembjuden på middag hos Helen här om dagen. Jättegod mat, trevligt sällskap och en hel del skratt. Haha vi skratta så tårarna rann och magen krampade på oss!:D 
 
Nätterna sover jag knappt något på heller, går och lägger mig mitt i natten och sen vaknar av mig själv jätte tidigt.. Kanske saknar jag min sovkompis?;) haha!
 
Duktig har jag varit sen jag kom hem också, varje morgon har jag sprungit i spåret!:) inte illa pinkat! Glad att jag tog med mig träningslorma hem, jag visste att de skulle bli lite dötid så vad passade då med bättre än att träna lite!:))
 
Idag drar vi ner allihopa till Åtvidaberg ett dygn, min faster tar examen och ville fira de! Så härligt att man även får träffa släkten både där och ifrån Gränna under sin vistelse också!:D hihi.
 
Nä kan ej sova längre så ska nog ta tag i mitt liv lite.. Men ja en liten update om att jag lever och har de bra Iaf!:)))
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0