1 månad + 1 dag

Vaknade upp på bästa sätt imorse.. Nämligen genom en mms bild på Roddan ;) haha! Tack lillsis! ♥

Annars så händer det inte allt för mycket i livet just nu. Man jobbar, lagar mat, ute och upptäcker byn och sover. Men på fredag rullar första lönen in så då kommer det troligtvis bli lite mer liv i luckan!:)

Jag har day off ensam idag och imorgon, sen på onsdag är både jag och Minna ledig. Då kanske vi ska gå upp till Flöjen beroende lite på vädret. Solen har nämligen övergett oss för stunden och de blåser nu väldigt mycket hela dagarna och kvällarna och eftersom de ligger högt uppe på ett berg känns de inte allt för lockande att gå upp dit då. Men snart är solen tillbaka igen får vi hoppas!:) 

Och nu ska jag lyssna på spotify OCH youtube samtidigt. Bara för att jag kan! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0