A guy is only insecure of losing his girl if he knows that someone else can treat her better

Herre min gud. Vi skulle gå upp på flöjen nyss. Jag vände när vi gått upp för alla trappor.. Backen upp hade inte ens börjat när jag vek av hemåt igen, de där var inte att leka med. När jag kom hem skratta Tony åt mig och jag sa bara "utsätt dig aldrig för de där, inte ens om det tjatar sönder dig!" .. Nej nästa gång tar jag linbanan..

Annars så har jag mest varit ganska lat idag. Kollat på The Secret och slurpat kaffe. Även suttit och pratat en hel del med mihao, ohh saknar att umgås med den människan. I hans närhet mår man verkligen bra, där snackar vi kramp i magen dagen efter pga all skratt!:) Tänk att vissa människor kan få en så himla glad!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0