Måndag

Vad är det för ny grej blogg.se kör med som alla verkar ha fått problem med och som jag inte har märkt något av alls?!... Min är iaf precis som vanligt.

Aja... just nu sitter jag här hemma själv. Har städar hela badrummet, köket och torkat av vardagsrummet:P är så himla lugnt och skönt. Öppnade upp fönstret och de ända man hör är knäppandes från datorn och skrattmåsarna som flyger omkring utanför.

Ska njuta av de sista ca 10 min innan Amanda och Tony kommer hem.. För sen kommer de bara fyllas på med mer folk.. Det har nämligen blivigt ändrat så Ali som jag nämnt tidigare, kompisen till Tony kommer hit ikväll. Tillsammans med två andra killkompisar.. Dock är det bara A som kommer bo här. Så jaa, nu blir vi 5 här i lägenheten iallafall! Men de gör ingenting. Billigt och bra!;)

Imorgon och på onsdag har jag day off.. Då ska jag ta tag i lite saker som jag bara skjutit upp hela tiden. Dock har jag varit väldigt dyktig och pratat med rektorn på min gamla gymnasieskola osv.. saker börjar ta form om man säger sååå! :)

Nej men på återseende gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0