Skägget i brevlådan

Står jag här med nu.. NU ändrades min design också.. haha.. dock inte sååå himla annorlunda som jag trodde men ändå så det ä irriterande.. plus så känns det lite mer seeegt allting..Kanske blir bättre..

Igårkväll så gjorde vi om lite här hemma. Möblerade om i mitt och amandas sen gjorde vi iorning i T's rum så A skulle få plats och så fick dem även min och amandas hylla som vi använde för att kasta-alla-kläder-på-när-de är rent. Så nu måste vi lägga in i garderoben:) bra de! haha.


Ja damma fick han ju göra själv..Men med en öl i handen gick de bra:P

igår under städningen..
A - Tony gör inte såhär mot mig, jag har lite panik...
T - Men nej anna sluta nu, de kommer gå hur bra som helst!
A - Men jag är en inåtvänd person och hatar sånt där!
T- Ja men de är jag också, jag vet hur de är!

Det är så sjukt när jag umgås med Tony, för vi är så fruktansvärt lika som personer så de blir läskigt ibland. vi behöver tex bara kolla på varandra så fattar vi direkt vad den andra menar. Skönt att hänga med någon som allt blir så självklart med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0