Tisdag

Jag har nu bestämt mig på allvar att åka hem på en liten semester.. Bokade nyss biljetten! Så nu kan jag ha en liten nedräkning för mig själv, mår som bäst då jag har något att längta till!:)

Hittade även rätt billiga biljetter för att vara direkt ifrån Bergen till Stockholm, för jag orkar inte dra upp på en mellanlandning i Oslo och sen vidare. Och sen när jag flyger hem hit igen så kommer det kännas som man kommer hem på en gång eftersom jag princip spenderar varje dag på flygplatsen. :P

Nu funtar jag på att slå på lite skön musik och sedan diska innan jag hoppar in i duschen. Det är fiiiint vänder idag här i Bergen, solen lyser på bra! Efter regn kommer solsken! :D

Skål på de!
Kommentarer
Postat av: Pernilla!

Skönt med en liten semester hem ju, sist du inte var i Norge var det väl inte länge du hann vara hemma för då var du ju i Turkiet o drog iväg till Norge nästan direkt efter igen va? Hur lång semester blir det dåårå? :)

2012-06-19 @ 19:54:20
URL: http://pepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0