Torsdag

Ny dag, nya möjligheter.. Eller vad är de man brukar säga?!.
 
Vi har precis kommit hem från en liten shoppingtur! :) Jag fick med mig ett jättefint halsband, en marinblå blus, oranga jeans och en tjocktröja. Det är massor med saker på rea just nu och jag har varit duktig och inte handlat något alls på senaste så de var jag värd!:))
 
Annars har dagen på jobbet gått bra. Hade senvakt idag vilket betyder att man jobbar 9-16.30.. Men de rullade på bra!:) Känner dock att jag är sliten i kroppen, men har bara fyra dagar kvar med jobb och en dag ledighet innan det är dax att packa väskan och åka hem till Svea på lite semester.! :) Ska bli härligt att träffa familj och vänner på hemmaplan! Men självklart kommer jag sakna min lilla familj här under tiden!
 
Medans jag väntar på maten så ska jag leta lägenhet!:)
 
Mina fina! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0