günaydin!

Att jag alltid glömmer stänga av ljudet på mobilen när man har sovmorgon/lediga dagar.. vafa-an... Vaknade för en halvtimme sen av att... ne juste.. Jag kan ju inte skiva precis vad jag vill i min blogg längre... för då lär antagligen hon slita ut innehållet i våra kroppar på både han och mig.. psykflickvänner:) haha!

iallafall.. Det kanske bara var bra att jag vaknade nu så inte hela dagen bara försvinner! Dock brukar jag alltid ha min första lediga dag som "sov hur länge du vill de finns en dag kvar att ta vara på!". Nu fick jag två av dem ist.. ni seeeer, ur allt negativt kommer något gott beroende på hur man ser saker!;D

Frågan är om jag orkar med en morgonprommis bort till Ica redan nu för inhandling av mjölk till mitt morgonkaffe. Ja så får de bli, lyckades få med mig Minna också, kalas!:)

Kommentarer
Postat av: linda

Men guuud, har vi inte haft nog av psykflickvänner nu?! Haha

2012-03-21 @ 21:23:28
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0