Söndag

Då var det ännu en ny dag och vi har gått över till sommartid! sweet!:)

Solen lyser utanför fönstret men jag har hittills inte orkat dra borta gardinerna.

Igår fick vi förfrågan om vi kunde hjälpa till i Afterskin och jobba lite. Det var nämligen ett bröllop på vårat hotell igår och de var tre man kort där. Dock ändrade gästerna planen och höll till i Lobbyn för lite dans istället så de behövdes aldrig. Tur är väl det. Hade inte varit för skönt att komma hem 04 inatt för att sedan gå på ett 11 timmarspass idag!

Men de vore nog rätt kul om man fick testa på det någon annan gång!:)

Det är inte ens en månad kvar i detta land nu. Sjukt att tiden gått så snabbt, sorgligt att lämna alla nya människor man har träffat men de ska ändå bli riktigt skönt att få komma bort från lilla Trysil!:) Tur att facebook finns eller vad säger ni.. ;D

haha juste Mikaela och Linnea frågade mig på vägen hem igår om jag var född i Sthlm. De tycker att jag har en väldigt bred "stockholmska" som de så fint kallar de!;D Är de ens ett ord? :P
Fått höra många ggr här ifrån folk att jag pratar väldigt brett.. Roligt när de hemma i sthlm när man tex besökt sjukhus osv frågar om jag är någon helt annanstans!:P

Nej nu ska jag käka mina ägg och börja göra mig iordning. skjutsen är här om 25 min!

Ha en bra dag gott foooolk!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0