Söndag

Det har varit lite segt med uppdateringen.. men slog igen datorn när jag skulle iväg här om dagen och sen dess har jag inte orkar röra den..

Jag är helt slut och ska straxt sova.. Gårdagen var helt galen på jobbet, vi slet som djur.. men idag var Elena och Dylan så snälla så jag och Therese gick runt och gjorde lite admin efter rummen. De va niiiiice!

efter jobbet ikväll så drog jag, Linda, Allyson och Maire till Radisson och bada lite bubbelpool och bastade. Riktigt skönt var det att bara flyta runt där i vattnet. Varför gör man inte de oftare?!..

jajajaaaa... Fixa det sista, sen äre sängen som gäller. Om 20 min kommer vakten och då kommer de bli tyst, hahah.. Sköööönt!;D behöver sova inatt känner jag!!


Vill va bruuuuun, fan är som en jävla tavelkrita just nu ........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0