Sova ?

Suttit och kollat ikapp lite på BB nu.. Alltså vad i helvette är felet på människorna där inne..? eller kanske borde säga -vad är felet på Sipan?! Hade jag varit där inne kan jag lova att jag hade garanterat tryckt ner på hans svaga punkt som uppenbarligen är familjen. Sedan hade han troligtvis fått någon käftsmäll också.

Fyfan känner mig arg på riktigt, snälla folket rösta ut den jäveln! Han är en trångsynt och barnslig person som man inte orkar se på!

Well... slutpratat om det!

Klockan ringer 10.00 imorgon. Förhoppningsvis är det sol imorgon också så man kan sooola hela dagen lång!:D Måste ju få en schysst bränna inför sommaren!;D

gonatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0