Torsdag

Ohhh jag fick lite salva för mina värmeutslag ikväll, förhoppningsvis hjälper de lite för fan vad det kliar...

Nyss så skulle jag och Ally testa oss på att stå rygg mot rygg samtidigt som våra armar är krokade i varandra och sätta oss ner i 90 grader... Gick sådär då una gången vi bara rulla omkull, andra gångenn slog mitt nylle i garderoben och efter de kom hon på den brillianta ideén att sitta ner och sedan resa sig upp...
Vi slutade när jag slog hela bröstkorgen och nyllet i ytterdörren...

Kul så länge det varade? HELL YEAH! :D


Annars så har jag väl inte gjort såmycket mer idag än att hängt heeela dagen med Minna! :)

Men nu blir det sängen, jobbet kallar imorgon! 


Just nu känner jag mig ungefär såhär cool som på bilden här nedan...!;)



Ps. Jag kollar sista minuten resor runt sista veckan i April. Någon som är sugen så hojta till!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0