VÄM

Dagen idag gick skitfort. Dock började den inte alls bra då jag fick reda på en sak som irriterade mig och vilket slutade med att jag tjaffsa med min chef. Jag är helt enkelt arg på honom nu och tänker vara tills jag får en bättre förklaring!

MRT Challange III idag. Temat var Last man standing. Som ni vet är ju jag portad av saker som hände sist, jävligt surt måste jag säga med tanke på att Minna fyllde år! Men jaja, vi har andra planer för de!:)

Så direkt när jag kom hem från jobbet var jag inte trött alls, så slängde iväg ett sms till Mihao och hörde om vi skulle spela tv-spel. han va på så är precis hemkommen där ifrån nu!:) haha spelade nästan ut hela hans mariospel;) hähä..

Så planen nu är att slagga. Eftersom jag har chansen att sova ut imorgon så kommer jag säkert slå upp mina grönbruna tidigt. Men jaa...

gonatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0