chillibilliiii!

God förmiddag till ett soligt Bergen!

Idag lyser solen på som bara den, tydligen ska denna vecka ligga på bra grader hela veckan lång! Känns underbart att vara ledig då. Jag har spenderat några timmar sittandes på "uteplatsen" som är utanför mitt fönster. Det är som en liten plattform man kan klättra ut på och sätta sig. Helt vindstilla och jag har redan fått några skapliga ränder! Antar att veckan i Turkan gjorde sitt med grunden, annars brukar de faktiskt ta en stund innan jag får färg på riktigt...... eller vem försöker jag luuura? ;) hähä...



Aja annars är väl livet bra! Vi har inte skaffat internet som är vårat i lägenhet och kommer troligtvis inte göra heller för Tony hittade en öppen tråd här om dagen, så när man vill koppla upp sig på internet så går man dit till den punkten och så surfar man lite!;D Dock är det faktiskt riktigt skönt att vi inte har de i hela lägenheten. Vi är mer sociala med varandra, vi alla har stängt av våra svenska mobiler och vi umgås, ni vet som förr i tiden när inte iphones fanns.. sånt gör vi!;) och det är riktigt trevligt! :)

Igår var vi även ute igen. Gick till ett ställe där de sålde både öl och drinkar för 33nok styck.. WTF så billigt har de väl aldrig varit? Och jag lovar, drinkarna var fan starka också!! Dock är det bara på söndagar det är så billigt för de tänker väl att alla jobbar en måndag. så feeeel de hade, haha! Det kryllar av studenter här och det är party princip alla dagar. Stället var proppat och stämningen var skööön!

fan va långt detta inlägg blev, jag som kom på en annan sak som jag ska ta upp också, angående norges vs sveriges nationaldag. Men de får bli senare eller en annan dag! :)

Nu ska jag göra iordning lite lunch och vänta in Amanda som var påväg hem för ungefär en timme sen fast hon är max 10 min gångavstånd bort. haha!

ha de!
Kommentarer
Postat av: Pernilla!

ja, det är verkligen skitskönt väder nu! ska va runt 20 hela veckan och så är det sådär fuktigt i luften som det egentligen bara ska vara i alanya enligt mig haha :D hur varmt har ni det där i norge då? trivs du? :)

2012-05-22 @ 19:37:34
URL: http://pepernilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla!

Låter ju kanon! :D

Tack, jaa jag trivs faktiskt - är ju inte alls van vid att jobba heltid som jag skrev men det kommer väl. Känns liksom inte som att man hinner göra annat än att jobba och har man tid är man för trött haha :D

2012-05-22 @ 19:47:49
URL: http://pepernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0