Isbjörnen

Hette det där vi jobbade idag. haha lite roligt namn..

Det var jag och Minna, vi gjorde olika glassar och fick packa i kartonger osv. Rätt så nice, fick dessutom äta så mkt glass vi ville, men njaa de blev en iaf:P

Vi kommer hoppa lite från och till mellan flygplatsen och detta isbjörnen. Skönt att inte göra samma saker hela tiden, då kommer man nog inte tröttna heller!:) de e niiiice!

Imorgon har jag day off. De andra två jobbar, undra vad man ska hitta på då.. utforska stan lite kanske!:) We will see. Jag lär iaf sova ut.. klockan ringer nämligen 04.50 på mornarna nu för tiden. Lite skillnad från Trysil då jag ställe klockan på 11 för att ha några softa timmar innan jag började vid tre..

Aja.. jag bjuder på en bild från när jag hade mött upp Amanda och Minna
på centralen i Sthlm innan våran resa började!:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0