Söndag

Nu har det gått några dagar igen.

Har bara jobbat fram tills igår. Idag har vi alla fyra day off, sköönt!:)

Igår bestämde vi oss för att kolla utelivet här eftersom alla var lediga idag. Vi gick till en pub först för att ta oss en föraröl. Dock visade det sig att de senaste blev en club som öppnade upp dansgolv osv en våning ner. de var grymt ställe iaf!:)

Dock glömde ju jag mitt legg hemma klant som jag är. Men eftersom jag redan varit inne fick jag en stämpel när vi gick ut och så sa han "kom tillbaka med legget och så släpper jag in dig gratis sen!" skulle någon säga så hemma? don't think so va?!:P

Även om vi vandrade runt på tre olika ställen så var ändå kvällen härlig. Schysst stämning och trevligt folk!

Idag vaknade jag och amanda upp vid halv 3... Minna och Tony var redan uppe kl 10.. Vi behövde verkligen sova ut! haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0