tre st FML moments!

Vad glad jag är över att jag har jobbat idag, för nu är jag ändå ganska så trött.

Tidigare ikväll höll jag på att få panik. Så jag drog ut en sväng lagom till att Tony slutade så vi kunde gå hem till Ann och hämta en madrass, dock sov hon när jag ringde så de blev inget av med de. Gör ingenting för då fick jag min lilla prommis iaf.

Direkt när vi kommit hem hörde Minna o Amanda av sig och fråga om vi skulle med och käka pizza.. men ingen av oss var sugna på att lägga ut över 100nok på de, så vi drog till kebaben istället och köpte en rulle för 35, cheeeep! :)

Jag har haft tre st FML moment's idag..

1. Jag skrev en lapp igår i hån till A och T och satt på dörren för att de skulle upp tidigt och jobba idag medans min plan var att inte göra ett piss... Vilket slutade med att jag själv blev inringd kl 07.20 och fick jobba jag också... FML!
2. Sköljt in mig med tvål i duschen och plötsligt tar vattnet slut... FML!
3. Minna och Amanda står och skojjar om kackerlackor... Jag står och hulkar mig i köket av gråt... FML!

Jag har iaf kunnat lugnat ner mig nu. Alltså ahhh.. vi lämnar det där annars börjar jag väl böla igen!

Gonatt säger jag på de. Sitter inne i Minnas rum nu på golvet medans hon ligger i sin säng och sover med datorn i knät ;) haha. fler som är trötta tydligen... ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0