21/10

Denna dag har bestått av massa arbeten.. Efter kommit hem kl 04 inatt så var det dax när klocka var slagen 10 att gå upp. Då tog jag en efterlängtad frukost och sedan satte jag igång och klippa ner alla häckar runt huset. Och när jag väl var klar med det var de bara gå in, börja göra sig iordning för att fira Mulle. Där blev vi bjudna på smörgåstårta och massa annat gott. mums!
 
Det var även många dagar sen som jag pratade med min Kaka eftersom hon varit i Kroatien. Så nu har vi precis lagt på efter ett långt telefonsamtal! Det är nämligen så att hon har flyttat till Västerås och de nu bara är en timme imellan oss! :D hur bra?!.. Aaaas bra. Även om jag inte är hemma speciellt länge till så ändå tillräckligt för att kunna ses.
 
Jag och Kakan i Bergen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0