29/10

Man skulle kunna säga att idag mr jag prima efter lördagens bravader!;)
 
Även om det var lite kaos med tid i lördags innan det drog igång så blev de väldigt bra sen!:)) trotts att det var många som inte kunde komma blev vi iaf runt 30 pers. Mycket skratt, dans och sång blev det. Senare på kvällen dök det upp lite mer folk och fram runt elva tiden började vi göra oss iordning för att dra vidare mot Tegel.
 
Mycket trevlig att man fick träffa massa gammalt folk från grundkskolan osv som man inte sätt på länge! :) Och tant Gustafsson blev rätt sliten så slaggade in hos Tessan och Robin. Sen drog jag väl hem där ifrån runt 12 igår och låg väl i soffan fram till 23 tiden, då böt jag ut soffan mot sängen och vaknade inte upp förns 12 idag.. haha sliten människa much? ;)
 
Idag blåser de på bra ute, iskallt är det säkert också.. Inte riktigt orkat ta tag i mitt liv än. Men en liten promenad dagen till äran tror jag ingen skulle må bättre av än mig! ;)) Så ska ta tag i det när jag laddat batterierna lite mer! ;D
 
Annars är min plan att höra av sig till Mona, hon bor ju nu mera i stockholm så kan va trevligt att träffas lite för det har vi inte gjort på år och dar känns det som! :))
 
Ett mindre charmigt jag och Mona! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0