Att va bitter är som att dricka gift och hoppas någon annan ska dö!

Senaste dagarna har varit väldigt fullspäckade, så när jag väl har haft tid har jag inte orkat slå på datorn!
 
Men de mest roliga måste nog vara att förra veckan, då satt jag och kollade på massa gamla bilder och tänke en hel del på Erika.. några dagar efter skriver hon bara helt random i min logg på facebook. Haha attraktionslagen? Så det har hunnit blivigt många timmars prat! Oh vad jag verkligen har saknat henne!:))
 
Min påhälsning hos helen var också mycket trevligt, härligt att få spöa henne lite i spel också! Sånt uppskattas alltid hos en otroligt dålig förlorare och löjligt barnslig vinnare som jag!;D haha..
 
Iförrgår kom Fredda hit och mellanlanda lite som han gör när han är i närheten av Sthlms området. Riktigt kul att se honom eftersom jag missat honom de två senaste gångerna han har varit här!:)) Han är så jävla rolig så det var riktigt kul att ha honom här!:))
 
igår var de även dax för tandläkaren. Jag har äntligen tagit tag i allt gående min plasttand. dock trodde jag att de kanske behövdes ett till besök.. hähähähähä nej nej.... de kommer behövas 5 besök till.. för att dem ska hinna göra tanden som jag ska ha sen osv osv.. Så den 6e december är jag klar med det vilket kommer leda till att innan den 6e kommer jag inte komma iväg till Norge. Bra på ett sätt ändå för då vet jag att det är jobba jobba jobba som gäller sen när man dyker upp!
 
Nu ska jag dammsuga och äta frukost!
 
på återseende!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0