Han vill passa in, men de blir svårt när vi säger försvinn

Sagt och gjort så böt jag om, hämtade upp Holly och tog en lång PW. dygnsur då det var fullt med vatten i spåret. Men vad gör de när det finns element för mina blösa stackars skor;)
 
Efter spenderade jag ett tag hemma hos Tessan och andades ut när jag ändå lämnade av Holly och det bjöds på kaffe, inte dåligt!:))
 
Så ikväll har jag spenderat min tid framför Kuzey Güney. Har haft en stor paus i tittandes eftersom jag aldrig orkar slå på datorn. Men jag blev sugen på att kolla lite så nu är jag på banan igen!;) Sen efter de var jag tvungen att se gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker som jag missade! haha.. ;) Men det är nu precis slut, så innan sängen tänkte jag bara lyssna lite på Andreas låtar, blir glad av dem så blir ju bra, kanske kommer drömma om att bli  värsta artisten själv nu inatt;) hihi..
 
Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0