När man har lite tid över!

Vart är din mobil?
- Den ligger ca 1m ifrån mig på laddning.
 
Var är din andra hälft?
- På övervåningen!
 
Ditt hår?
- Sitter just nu uppsatt i en hästsvans och väntar spänt på att få bli klippt!
 
Ditt humör?
- Ganska nollställd!
 
Din dagsplan?
- Nu är det ju kväll men när jag vaknade upp var mitt mål att inte bli sen till bussen, lyckades bra!
 
Det bästa du vet?
- När människor får mig att skratta och vara glad, och när man verkligen känner att man bara älskar stunden man är i!
 
Din dröm inatt?
- haha jag drömde att alla jag jobbade med nu i Bergen gick gymnasiet ihop, dock klarade jag och Tony inte matten så vi fick betala 4000kr för att få extra lektioner! hahah! (En av två drömmar)
 
Ditt livsmål?
- Har inget speciellt livsmål sålänge jag trivs med det jag gör och är lycklig!
 
Rummet du är i?
- Sitter i vardagsrummet där just nu alla mina saker befinner sig, ser ganska förjävligt ut!
 
Din hobby?
- Resa!
 
Din skräck?
- Att någon anhörig till mig ska skadas eller avlida.
 
Var vill du vara om 6 år?
- Vet ej om jag har något speciellt ställe jag vill vara på men Norge är fint, kanske blir kvar där..vem vet!
 
Vart var du igårkväll?
- Thassos, Grekland!
 
Vad är du inte?
- bitter? ;D
 
En sak du önskar dig?
- Önskar mig inget speciellt just nu!
 
Var växte du upp?
- Mina två första år i Sollentuna och efter de Brottby.
 
Det senaste du gjorde?
- Tvätta och smörjde in ansiktet!
 
Dina kläder?
- leggings och linne, chill chill!
 
Din TV?
- Den sitter uppe på väggen!
 
Ditt/dina husdjur?
- De finns de inga! Räcker med syrrans ala djur man kan hälsa på!
 
Din dator?
- Är en vit Packard Bell på 10" som håller på att spåra ur!;D
 
Din bästa ägodel?
- Hmm, min Iphone 4s kanske?
 
Saknar någon?
- I do!
 
Din bil?
- Har inte ens körkort men när det är fixat så ser jag mig glidandes i en Audi, oh yes!
 
Favoritaffär?
- Har nog faktiskt ingen, men Lagerhaus är ju riktigt roligt att gå runt i och jag kan fastna där hur länge som helst;)
 
Din sommar?
- Kan varit en av de bästa, älskar Bergen som stad och personerna jag både jobbade och bodde med gjorde mig lycklig.
 
Älskar någon?
- Självklart!
 
Favoritfärg?
- Ända sen jag var ett litet barn har de varit Blått som gäller!!
 
När skrattade du senast?
- Idag!:)
 
När grät du senast?
- Igår natt!
 
Jaa, nu blev jag sysselsatt för en stund!;D
Med de säger vi gonatt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0