Fredag

Sådärja, back on track i Stockholm.
 
I söndags blev de spontant bestämt att jag i måndags skulle dra till Borlänge istället för igår som tidigare var planerat. Så i måndags drog jag in till stan och tog en fika med Mikkinikks innan jag sedan hoppade på tåget som tog mig till dalarna. Eftersom Amanda åkte från Västerås så fick jag sällskap från Sala vilket var riktigt härligt, kändes inte alls som resan tog 2,20 timmar. Finns ju inget tråkigare än att åka själv!
 
Borlänge bjöd på trevligheter som vanligt i sällskap med syskonen Eriksson. Inte gjort något speciellt sådär förutom att njuta av sällskapet, lite shopping osv. Kakan var tvungen att dra till skolan några timmar så jag sysselsatte mig med Tony och hans kompis. Förhoppningsvis hinner jag träffa Kakan något mer innan Norge igen. Fick även Amanda att bli intresserad av dessa älskade böcker med Christian Grey! ;D haha. Så hon har redan plöjt igenom första boken fick jag sms om igårkväll. haha.. Jag köpte även bok tre som jag ska hugga tag i snart! Man får liksom inte nog av C.G! ;D
 
Igårkväll fråga även pappa mig och Dulle om vi ville följa med upp och spela badminton. Självklart, det är skitkul och jag är GRYM på det! ;) Dulle kom även på att om man missade var vi tvungen att göra olika övningar som tex, situps, armhävningar, benböj som straff. Jag kan lova att svetten rann ganska bra efter 1,5 timmes spel. Så idag skulle man kunna säga att träningsvärken pratar för sig själv! ;)
Sliten själ...
 
Nu ska jag ta tag i den otroligt roliga tvättstugan. fml.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0