Team Tax Free

The sexy lady is back on track! ;)
 
Det har blivigt lite uppehåll pga massa olika saker. Jag har bland annat hunnit med att vara i Svea en sväng och sedan även Åland några dagar. I torsdags kväll var jag tillbaka i Bergen. Nu är totalt 13 dagar kvar här, varav 8 är jobbdagar. Sedan blir jag Svenne igen på obestämd tid. Och sen när jag är hemma är det bara ynka 6 dagar kvar till Turkiet. Sweet!
 
I lördags hade vi en liten myskväll hemma hos Erik. Satt där och drack några ifrån Tax freen och bara snackade om livet. Va riktigt kul och vilket härligt gäng vi är. Jag kommer sakna dom riktigt mycket när det är dags att dra! :/ Får njuta av sista två veckorna!
 
Anna, Benjamin, Per och Erik, mina favoriter <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0