Bättre o bättre

Jag va hemma idag. Kunde inte somna förns kl tre inatt och jag sov från och till fram till kl 07 då jag ringde in mig sjuk. Känns lite bättre nu efter att ha tagit en dusch, tabletter och legat nerbäddad hela dagen. Sen fick jag för ett tag sen sms av chefen om jag kunde vara med på kvällens möte mellan 17-19. Så ska knalla upp tills dess och se vad de innehåller. "De blir kul" skrev hon i sms.. hmm.. haha.
 
Annars flyter de väl på. Ska ta ett snack med min kära kusin om en sak jag vill ha hjälp med. Ställer han upp så kan de nog ganska snart va klart detta!:) Vi får se hur snäll han är. Men han brukar ju va snäll så de är nog inga problem får vi hoppas!;)
 
Snackade nyss lite med Halil. Han mådde inte prima men fick honom på bättre tankar så nu verkar de ha ordnat upp sig. Vad gör man inte för ens nära o kära ska må bra?:)
 
:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0