En vinnare

Efter att ha vaknat upp runt halv 1 igår eftermiddag blev jag bara sittandes i soffan i velandets stund medans alla andra drog iväg på sina saker.

Jag va trött på fest så bangade på de och kvällen slutade hemma hos Diyar där vi hade spelkväll. Gick verkligen till och från med vinnandet. Men eftersom jag vann de två sista sätten ansåg jag mig överlag som en vinnare!;)

När jag drog hem mötte jag upp Jemps och samåkt med henne hem. När jag kom hem halv fyra inatt va jag totalt död och slaggade in dirr. Lika fan e man uppe nu!? Ju senare man går och lägger sig, tidigare än vanligt vaknar man upp.. Skumt.!

Nu ska jag knalla upp, göra frulle och bara finnas till. Kanske går de en schysst film på den lilla tvn.

Later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0