Då var det dax...

Då är vi inne på dygnets sista timmar. Dax att dra sig mot sängen snart!
 
Våran tv funkar inte sen typ.. måndags?!.. Otroligt irriterande när man har både Farmen och The killing som gör ens dagar!;) Sen brukar jag ju även ha den på i bakrunden.. När hade dom tänkt fixa de liksom?!..  man blir ju lite irriterad...
 
Jag hörde i gången idag när Amanda, Minna och Madde kom. Så jag drog bort gardinen och slet ut mitt nylle i fönstret så någon av dem klart och tydligt skulle se mig och troligtvis vilja komma in.. hihi så rätt jag hade!;) Dock var det bara Minna som såg mig eftersom jag bor dörren efter M och A. Så hon kom in ett tag, sen drog jag med hem till henne och var social. Efter ca 1 timme fick hon gå in i duschen, då jag gick hemmåt men i sista stund valde att gå hem till A och M.. lite snack där i 2 timmar.. SEN gick jag hem vid 19.30 och åt middag;)
 
Sen dess har jag trackat och snackat sönder Maire.. Det är inte bra för mig att inte få träffa folk på sådär många timmar!;) jaja. tur nog jobbar jag ända fram till söndag som tidigast nu.. Då kommer jag väl klaga på hur trött och hur gärna jag vill slå sönder våra TM.. hähähä... Life is a easy game.. elleeeer?
 
gonatt. vi hörs väl.
Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag ser ossssssssssssssso farmen. vem hejar du pååååå? <3

Svar:
Anna

2013-02-16 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0