Dagen till ära

 
Snart är min sista lediga dag slut.
 
Vaknade upp imorse innan klockan ringde pga solen. Hur underbart?!.. Gjorde iordning lite frukost sen drog jag och Minna ner till gymet. Kunnat utöka tiden i cyklingen och är uppe i 8a armhävningar nu! :D WHOOP. De går framåt!:)
 
Efter en dusch tog jag med mig en mango och drog hem till Minna, gjorde iordning kaffe och dukade upp ute där vi satt och snacka och njöt i solen. Visst att gårdagen var rolig i backen, men dagen är svårslagen. Visst.. det blev iskallt när ett moln passera då och då men de hände bara någon gång som tur var!:) Det var helt fantastiskt, galet glad man blir av solen alltså! :D
 
Ska va sol nu denna vecka, så hoppas den håller i sig.. fan äre våååår eller? ;D
 
:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0