Fredag

Imorse vaknade jag av Amandas röst när de smällde igen deras dörr.. flög upp och kollade på klockan 07.23 shiiiit tnkte jag.. bussen går 07.30... Sen kom jag på, justja..jag är ledig! hähä..
 
Så efter att jag somnat om några timmar gick jag upp, käka frukost och sedan mötte upp Minna då vi gick till uthyrningen för att fixa snowboard åt min lillsyrras kompis som kommer till trysil ikväll. Jag får ju 50% rabatt på uthyrningen sen har jag fixat liftkort gratis så hon behöver bara betala 300kr istället för 1400 som de hade gått på. :))
 
Sen drog vi ner till byn, hämta ut paket, handlade, besökte bibblan och njöt av vädret:) härlig ledig dag. Och nyss dök Madde och Amanda upp här också. Så ska knalla över till dom efter jag mött upp Linnea och lämnat alla grejer. Det är ju även sista avsnitten av The killing ikväll.. ingen gråter mer inombords än mig:P
 
hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0