Söndag 10 Februari

Sådärja, back on track!
 
Helgen har varit en utmaning. Jag och Minna har åter igen fått uppdrag att lära upp nytt folk. Dock är dem väl gamla egentligen då de bott här hela säsongen men inte jobbat på hotellet innan. Tyvärr lite påfrestande när dem är sega och inte riktigt gör som man säger åt dem!:P haha. Men det gick väl ganska bra ändå.  Vi gjorde allt vi kunde iaf! ;)
 
Igår var dock en psykdag.. jag var så fruktansvärt arg heeela dagen då våra team leader inte riktigt vet hur man beter sig.. Så fuckade lite ;) Men ja, de har gått över nu.. Viktigt att vi ska bemöta dom med bra attityd, men dem kan säga och göra precis hur dom vill till oss.. tröööööttsamt om något.
 
Imorgon är planen att åka lite snowboard. Dock ska vi kolla upp priserna. Ska försöka låna M's liftkort.. betalar inte typ 400nok för 1 dag liksom.. nej nej, då blir jag dumsnål. ;) Vi får helt enkelt se. Är ju ledig och första lediga dagen har jag som min sovhurlängeduvilldag. Så, vi får väl se när jag slår upp mina brungröna! :)
 
Somnade redan vid 10 igår, händer ju typ aldrig. Är as trött nu också så funderar på att göra mig iordning för säng. Har iaf hunnit med en mysig stund inne hos grannarna med skratt och glassätande och allt. Härliga tider!! :))
 
på återseende!
 
Avslutningsbild på mig och favoriten Milo! :D <3
Kommentarer
Postat av: Zandra

Han saknar fina Anna och det gör hans mamma med <3

Svar: lööööve! <3
Anna

2013-02-10 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0