Tisdag!

Inte riktigt så att jag haft tid eller lust att uppdatera något.. I söndags så kom Minna tillbaka hit och igår kom även Tanya hit för att stanna tills på torsdag! Riktigt kul att ses igen!:))

Igår gjorde vi inte så mycket, jag hängde med Minna hela dagen, va ner till byn och handla osv i väntan på T. Sen idag sov jag och Tanya ut, käka lite frukost och sen knallade vi ner till gymmet. Riktigt härligt!:)

Imorgon ska jag jobba så T kommer befinna sig i backen hela dagen! Kul för henne att åka lite!:) jag ska också åka.. Snart.. När de inte är mycket o göra och jag har fått in tillräckligt med cash på kontot..

Livet är bra just nu, känns härligt att ha lite kända ansikten nära osv!;) hihi.

På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0