turkey

Idag sa Minna att "oh jag minns inte ens den där känslan när man sitter på stranden och har sand mellan tårna".. jag drömde mig bort och fick fram känslan väldigt snabbt. Tänk så underbart det hade varit. Har även kännt massa dofter igår och idag som jag fått fram massa flashbacks. Helt galet vad man började sakna då.
 
Sitter även nu och pratar med Martin, älskade Martin. Jag frågade om han hade sålt sin"/våran" älskade moppe som vi alltid lånade sommaren 2011, de hade han inte. Så jag frågade om jag kunde låna den nästa gång jag drar dit. "always my friend, when ever u need" fick jag som svar!:D haha. gulle dåå!
 
favoriten Martin! :)
 
Chockande nog hitta jag ingen bild på Martins moppe, så får bli en på Naims ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0