1 Januari 2013

Rätt sjukt. Nu är det liksom 2013. Känns mer än bra!! Har känt senaste 6 månaderna att 2013 kommer att ÄGA.. jag vet inte men min magkänsla säger de och den brukar alltid ha rätt! :)))
 
Igår tog vi det bara lugnt eftersom jag jobbade idag och valde att inte va bakfull. Så det blev kvällsbingo och sen ut och kolla på alla fyrverkerier vid 12slaget och sedan in och lägga sig. Tackar gud för beslutet, det var sjukt mycket på jobbet idag!
 
jag har två dagar kvar innan ledighet på 7 dagarspass.. Så på fredag är det jag som kommer att sova uuuuut. Sen på fredag efter middag eller lördag så kommer Amanda och Tony hit! :D läääängtar!!!
 
 
later.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack annisen :))

2013-01-02 @ 12:20:36
URL: http://melvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0