2012, de var då.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde min första kastspya!;D
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga. 
3. Blev någon av dina vänner med barn detta år? Ja :) 
4. Vilka städer i Sverige besökte du? Utöver Sthlm blev de Jönköping, Norrköping, Borlänge, Gränna, Borås, Västerås, Åtvidaberg.
6. Vilka länder besökte du? Turkiet, Grekland och Norge
7. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Hade det nog rätt bra, ännu mer glädje kanske!:) 
8. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 18 september. 
9. Vad var din största framgång 2012? Att jag lyckas klara mig igenom allting jag ville.
10. Största misstaget?  Gjorde jag några misstag som jag verkligen ångrar.. tror ej de!:P
11. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, väldigt friskt år:)
12. Bästa köpet? Enkel till Bergen. 
13. Vad spenderade du mest pengar på? Hyror.   
14. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela min period i Bergen, sen alla mina fina vänner. 
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?  We are young.
16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare. 
17. Vad önskar du att du gjort mer? Inget speciellt!:) 
18. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet ej.
19. Hur tillbringade du julen? I en lägenhet på 10 kvm ihop med vänner i Trysil:) 
20. Blev du kär i år? Nej. 
21. Favoritprogram på TV? Aldrig kollat så lite på tv som 2012... så vet ej!:P 
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm..Kanske Darin är den som istället har växt i mina ögon. 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick det jag ville ha! 
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Chillade;)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske att få umgås de vänner som bor långt bort som man inte kan träffa så ofta. 
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Jobbarkläder ON. 
28. Vad fick dig att må bra? Alla underbara människor som funnits runt om kring mig! 
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Rafeal Edholm, Per Morberg. ;)
30. Vem saknade du? Vänner i Sverige. 
31. De bästa nya människorna du träffade? Tony, Lina & Ann. 
32. Hur ser nya året ut?! 2013 kommer nog vara ett rikigt Norgeår precis som förra. Mellanlandar lite i Sthlm april/maj sen blir jag borta till augusti som de ser ut nu!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0